AMSTERDAM, LOCUL IDEAL PENTRU O VACANTA

TRAVEL
Share this on

Nu am ajuns pana anul trecut in Amsterdam si dupa ce am ajuns prima data, am regretat foarte tare ca nu am venit mai repede aici. M-am indragostit iremediabil de acest oras. E atat de concentrat, divers, placut incat mi-as dori sa ma mut acolo si sa incep o noua viata. Imi tot imaginez acest scenariu, dar stiu ca momentan e doar cu vis. Si pentru ca mi-am dorit sa simt orasul si vibe-ul ca un olandez veritabil, m-am cazat la Hotel Pulitzer. Nu doar pentru ca e in centrul orasului pe cel mai mare canal, dar pentru faptul ca e un hotel atipic… atipic hotelurilor clasice. De ce zic asta?
Hotelul denota o eleganta olandeza, printr-un loc neobisnuit, un labirint complicat de 25 de case din asa-zisa epoca Golden Age. Dupa o renovare completa, finalizata in 2016, acest cartier ascuns ofera acum camere de oaspeti intime, gradini interioare linistite, sali de intalniri si evenimente, o cafenea in gradina, un bar si un restaurant care serveste mancaruri simple, dar frumoase si pe gustul tuturor. Pulitzer este un amestec unic de maiestrie olandeza, traditionala si moderna, ascunsa printre canalele iconice ale orasului E genul de hotel din care nu simti nevoia sa iesi. Are tot ce iti doresti si chiar mai mult. Mi-a placut la nebunie mica librarie de langa intrarea principala unde am gasit cartile tuturor castigatorilor Pulitzer. Camera e super cute si te indeamna sa petreci acolo o eternitate.
Alt loc descoperit din greseala a fost camera de biciclete! Estetica e foarte draguta si da, poti inchiria biciclete. Pretul e 16 euro pe zi. Noi nu am facut-o pentru ca eu sunt destul de neatenta si lui Dragos i-a fost frica sa ne riscam. Next time.Micul dejun are tot ce vrei. Pana si eu care nu mananc carne si lactate, m-am descurcat. Atmosfera e agitata in sala de mic dejun, dar noi ne-am refugiat in mica gradina interioara unde am fost doar noi si a fost tare placut.
Curtea hotelului e de vis. In ultima seara am petrecut acolo 2 ore. Am baut prosecco si ne-am relaxat. Atmosfera e super placuta si am avut noroc si de o vreme superba.

Hotelul are si doua barci si poti face plimbari pe canale. Ambele ambarcatiuni (o barca descoperita si una acoperita) sunt luxoase si te indeamna la relaxare. Noi am ratat aceasta experienta pentru ca nu ne-am facut rezervare, dar data viitoare sigur o sa fim pe lista. Camere hotelului este super cozy. Insa cu siguranta ies din tiparul unei camere de hotel basic, prin felul in care este decorata, amenajata si gandita. Ne-am simtit ca acasa.

Pe scurt cam astea sunt lucrurile pe care le-am indragit tare mult la aceasta vacanta: camera de biciclete, caramelele pe care le gasesti peste tot in receptie, decorul receptiei (tablourile, decoratiunile), faptul ca la baie au produse Le Labo, ciocolata pe care am primit-o in prima seara si de care s a bucurat sotul meu (dar eu m am bucurat de ambalaj) , scara inaterioara din corpul in care am stat noi si nu in ultimul rand, camera in care m am simtit de parca as locui in Amsterdam si nu intr un hotel. Asadar, daca planuiti o vacanta la Amsterdam, faceti rezervari din timp si bucurati-va de tot ce va ofera acest oras fabulos care le are pe toate si inca pe atat!

Comments

follow us on instagram

@fabmusediana

@fabmusealina

Start typing and press Enter to search